dilluns, 26 de setembre del 2011

Benvinguts al meu blog



Hola hem dic Jessenia Quevedo,tinc 17 anys,soc una persona molt alegra però a la vegada soc fàcil de enfadar-me. El que més m’agrada es sortir amb els meus amics/es. però el que més m’agrada de tot es ballar.
estudio a l’escola SAMC. Aquest any estic rrepetint 4t,les matèries k més m’agraden són Ed.Fisica i informàtica,per aquest motiu he agafat aquesta optativa,ja que bull aprendre molt més del que ja se de la informàtica .El primer que ens ha fet fer el professo rh a sigut aquest bloc,on hem tingut que fer una petita presentació. Les matèries que menys m’agraden són castellà,dibuix tècnic i les MATES és la matèria que pitjor se’m dona 

8 comentaris:

  1. jesseniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jajajaja m'agrada el teu blog! jajajaaaa(A)

    ResponElimina
  2. magrada molt el teu bloc i el fons sobretot! :)

    ResponElimina
  3. Jessenia! M'agrada molt el teu bloc... Tots sóm alegers i a l'hora difícils d'enfadar, però això no es res dolent ! (:
    A mi també m'agrada molt Educació Física!!

    ResponElimina
  4. M'agrada molt el teu bloc esta molt be i la foto esta molt xula

    ResponElimina
  5. HOla Jesseniaa!!, ami tambe m'agrada ballar, i el teu bloc, es molt bonic, el disseny es molt alegre amb molts colors ! m'agrada moolt, espeo que el meu t'agradi tambe :)

    ResponElimina
  6. Jessenia, molt chulo el blog i també m'agrada molt el fons de colors que hi has posat

    ResponElimina
  7. Jessenia, m'agrada molt el teu blog, amb el fons es nota que ets alegre!:)

    ResponElimina